Ulotki często bywają irytujące, zwłaszcza gdy wręczane są niejako „na siłę“ przez osoby specjalizujące się w ich kolportażu. Roznoszenie ulotek Warszawa to niestety mało wdzięczne zajęcie. Zwłaszcza gdy osoba dystrybuująca ulotki widzi gdy większość rozdanych ulotek trafia prosto do kosza. Czy ulotki reklamowe mają więc w dzisiejszych czasach swoje uzasadnienie? Oczywiście, że tak, wystarczy jedynie zmienić to w jaki sposób są dystrybuowane do Klientów. Po pierwsze kolportaż ulotek warszawa powinien odbywać się w miejscach gdzie jest znajduje się najwięcej potencjalnych odbiorców. Kolejna dobra forma kolportażu ulotek to stojaki na ulotki. Wystarczy je wystawić przed siedzibą swojej firmy lub w miejscu gdzie grono potencjalnych Klientów jest największe. Szkoły językowe i księgarnie w ten sposób mogą reklamować się w ośrodkach akademickich. Kolejna ważna kwestia dotyczy wyglądu samych ulotek. Powinny one przyciągać wzrok, zachęcać do zakupu. Ważniejsze od projektu graficznego jest jednak hasło jakie ma się znaleźć na ulotce. Warto postawić na oryginalny przekaz. Dobrze gdy ulotka upoważnia jednocześnie do rabatu. Skuteczny kolportaż ulotek reklamowych jest więc możliwy.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply