Nowi przedsiębiorcy mogą pozyskiwać klientów w różnoraki sposób. Zazwyczaj bywa to promocja atrakcyjnego produktu, konkursy oraz reklama poprzez ulotki. Własną działalność można również poszerzyć, prowadząc sprzedaż za pośrednictwem sieci. Należy się jednak wcześniej upewnić, czy posiadamy odpowiednią ilość produktów. W przeciwnym razie możemy jedynie uzyskać negatywne opinie od klientów, a to może z kolei zaprzepaścić naszą szansę na wyrobienie sobie pozytywnej renomy. Wielu przedstawicieli branży handlowej prowadzi sprzedaż standardową, uzupełniając zyski firmy handlem w sieci. Jest to dodatkowym obowiązkiem. Musimy bowiem na bieżąco odpowiadać drogą elektroniczną na pytania klientów, ale też terminowo wysyłać produkty i dobrze je zabezpieczać. Zaniedbanie w każde z tych dziedzin może skutkować niższą oceną, a to właśnie nią kierują się klienci na serwisach aukcyjnych. Jeśli natomiast standardowa sprzedaż nie była naszą mocną stroną, brakowało nam doświadczenia w obsłudze klienta bądź też któryś z produktów przyczynił się do negatywnej opinii o nas, to za pośrednictwem Internetu możemy rozpocząć ponownie działalność, posiadając na powrót nieposzlakowaną opinię. Aby zaistnieć w sieci, trzeba być jednak osobą odpowiedzialną i dokładną, a klientów traktować w należyty, uprzejmy sposób.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply