Biznes bez internetu – czy to się uda?

Biznes bez internetu – czy to się uda?

Prawie w większości przypadków biznes współczesny opiera się na internecie bardziej lub mniej. Niekiedy nie można wyobrazić sobie prosperowania bez wykorzystania dostępu do sieci, gdzie znajduje się tak wielu użytkowników. Internet jak najbardziej jest drogą dojścia do klientów, dlatego nie tylko sklepy ale przede wszystkim firmy usługowe, biura, korporacje doskonale odnajdują się w tym wirtualnym świecie. Biznes bez internetu jest możliwy, pod warunkiem że mowa jest na przykład o prowadzeniu warzywniaka, gdzie sprzedawany jest towar w zasadzie tym samym klientom. Nie jest to zbyt dobrze prosperująca kwestia, tym bardziej jeśli jest się zdanym na klientów, którzy mogą kupować warzywa i owoce codziennie, a mogą nie mieć takiej potrzeby. Biznes bez internetu jest także możliwy na podstawie prowadzenia piekarni, chociaż w takim przypadku kontakt z odbiorcami czyli innymi sklepami czy prywatnymi osobami może być znacznie bardziej utrudniony. Łatwiej jest się kontaktować, składać zamówienia, zażalenia mając dostęp do internetu, gdzie można z łatwością napisać komentarz, maila, czy wystawić opinię takiej firmie, która prowadzi swoją działalność w realnym świecie. Wiele osób nie boi się zaufać internetowym firmom. Przykładem może być to, że wiele firm ubezpieczeniowych sprawnie radzą sobie ze zgłoszeniami online, z czego najbardziej zadowoleni są klienci.