W ciągu ostatnich dwóch lat powstało wiele małych sklepików bądź obiektów handlowych zajmujących się sprzedażą produktów sprowadzanych ze wschodu. Są to zazwyczaj wyroby chińskie i tureckie. Niskie ceny sprawiają, że obiekty te stają się sporym zagrożeniem dla konkurencji. Chińskie markety nie są tak popularne, lecz obiekty handlowe zajmujące się sprzedażą odzieży zaczynają zdobywać coraz większe rzesze swoich zwolenników. Odzież nie jest najwyższej jakości, jednakże ceny są zachęcające. Z tego też powodu konsument kupuje dwie sztuki wyrobu zamiast jednej. Handel tzw. chińszczyzną jest też dobrym pomysłem na otwarcie własnego interesu. Obecnie już w każdym, nawet małym miasteczku, znajduje się taki obiekt. Unikać jednak należy obrotu elektroniką. Słaba jakość najpewniej sprawi, że klienci mogą zrazić się do dalszych zakupów u nas. Atrakcyjnymi produktami są drobne artykuły gospodarstwa domowego. W przypadku ceramiki, luster czy innych elementów wystroju kuchni, produkty te nie ustępują niczym wyrobom o wyższej jakości. Warto więc przed wyborem kierunku działalności zastanowić się, czy nasz interes ma być krótkookresowy, czy też zamierzamy dłużej pozostać na rynku. Oferując nawet chińskie, ale wybrane z uwagą, produkty możemy nie tylko osiągnąć zyski ale też wyrobić sobie dobrą renomę.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply