Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z zagadnieniami związanymi z reklamą i marketingiem – najważniejszym aspektem działalności każdej firmy, a w każdym razie umożliwiającym firmom funkcjonowanie na rynku. Tematyką szkolenia są przede wszystkim: ogólne pojęcie marketingu, które obejmuje między innymi informacje związane z wprowadzaniem do produkcji danych produktów na poziomie koncepcji i rozwoju, ustalanie ceny produktu bądź usługi, skuteczne strategie oraz metody promocji, dystrybucji oraz sprzedaży oraz rodzaje kanałów (marketingu, dystrybucji i sprzedaży) . Szkolenie uczy także szeroko pojętego badania rynku: analizy potrzeb klientów i konsumentów. Niezwykle ważnym, nieodzownym elementem szkolenia jest poruszenie tematyki budowy pozytywnego wizerunku firmy: pojęcie marki, strategii tworzenia oraz zarządzania marką, budowanie wizerunku oraz świadomości marki wśród potencjalnych i aktualnych odbiorców, znaczenie marki, nazwy i emblematów/log firmy oraz graficznych i werbalnych aspektów reklamy oraz promocji firmy (hasła reklamowe, charakterystyczne elementy wizerunku firmy, reklama telewizyjna, reklama prasowa, reklama internetowa, reklama radiowa, ulotki i plakaty, eventy promujące daną firmę bądź produkt). W szkoleniu porusza się także zagadnienia związane z prowadzeniem profesjonalnego marketingu internetowego i jego stron technicznych oraz szeroko pojęte standardy obowiązujące w biznesie i ich zastosowanie w marketingu i reklamie.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply