Sprzedam wszystko, co zechcę

Każdy z nas jest choć odrobinę handlowcem. Nawet jeśli nie jest to nasz wyuczony zawód, wypisane wyboldowaną czcionką na drzwiach biura stanowisko czy dorywcze zajęcie, często znajdujemy się w sytuacjach mających wiele wspólnego z tradycyjnie pojmowaną sprzedażą. Jeśli zakupiliśmy coś, co nie jest dla nas przydatne lub tez okazało się nietrafionym prezentem i czym prędzej chcemy te przedmioty sprzedać, postępujemy jak handlowiec. Nawet wtedy, gdy usiłujemy kogoś przekonać do swoich racji, działamy według stosowanych przez niego schematów. Wiedza na temat bycia skutecznym handlowcem jest zatem potrzebna niemal wszystkim. Stąd zapewne wzięła się popularność szkoleń, które mają za zadanie zwiększyć efektywność handlowców i mocno wznieść krzywą sprzedażową na firmowym wykresie. Prowadzący wskażą, jak wywierać jak najbardziej pozytywne pierwsze wrażenie, z wyczuciem i empatią rozpoznawać rozmaite typy klientów i dostosowywać do nich swoją ofertę oraz styl prowadzenia pertraktacji. Ponadto pilny uczestnik zdobędzie wiedzę o tym, jak zbudować silną więź z klientem, również tym trudnym i bardziej wymagającym oraz, korzystając z umiejętności skutecznej perswazji, przekonać go do zakupu. Dodatkowo otrzyma wszelkie wskazówki, jak poradzić sobie z reklamacją i nie stracić przy tym klienta.