Trudny klient to pojęcie, które spędza sen z powiek większości handlowców. Od czasu do czasu, zwykle w nieodpowiednim momencie pojawia się kontrahent, klient bądź inna osoba, z którą przeprowadzamy rozmowę, która znajduje niezwykłą przyjemność w utrudnianiu drugiej stronie dojścia do porozumienia bądź nawiązania współpracy. Te osoby są często agresywne, opryskliwe lub posługują się cynizmem. Wiedzą o tym doskonale pracownicy z tak zwanych DOK – ów, czyli działów obsługi klienta, recepcjonistki, asystenci czy obsługa infolinii. To głównie do nich kierowane jest szkolenie, które wskazuje skuteczne sposoby na przeprowadzenie rozmowy z trudnym klientem. Dzięki niemu zdobędą oni niezbędną wiedzę o tym, jak w kulturalny i łagodny sposób dyskutować, jak panować nad swoimi emocjami i nie pozwolić wyprowadzić się z równowagi i, co najważniejsze, nie brać do siebie naładowanych agresją komentarzy, dotyczących przecież oferowanych przez firmę usług. Szkolenie dostarczy informacji o środkach pozytywnej komunikacji, metodach przełamywania oporu i niechęci klienta, technikach jasnego, spokojnego odpowiadania nawet na najbardziej złożone, trudne pytania. Każdy, kto weźmie udział w warsztacie będzie w stanie spowodować, by trudny klient stał się oddany i lojalny wobec oczernianej wcześniej firmy.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply