Szkolenie ogólne dla managerów ma za zadanie nauczyć uczestników podstaw zarządzania organizacją, przedsiębiorstwem oraz grupą ludzi pod względem technik zarządzania, a także wykształcić niezbędne w procesie zarządzania kompetencje i cechy osobowościowe, interpersonalne oraz psychologiczne. Podstawowymi elementami szkolenia i jednocześnie najważniejszymi zagadnieniami są autoprezentacja i komunikacja, asertywność, pewność siebie i wywierania wpływu, definicje zespołu, grupy oraz zagadnienia związane z pracą zespołu, a także tematyka związana z prowadzeniem przedsiębiorstwa. Szkolenie dla managerów musi wykształcić u uczestników umiejętność skutecznej autoprezentacji oraz skutecznej komunikacji w ramach grupy. Szkolenie takie ma również wykształcić właściwą samoocenę oraz asertywność w zarządzaniu zespołem. Szkolenie dla managerów porusza też oczywiście tematykę zasad typowych dla zorganizowanych grup ludzi i zespołów, zwłaszcza w biznesie – na przykład, czym różni się grupa od zespołu, jaką rolę pełni w nich przywódca i jakie cechy oraz kompetencje powinny charakteryzować lidera. Szkolenia początkowe dla managerów zawierają też części merytoryczne poświęcone reklamie, marketingowi, public relations oraz zasadom rozwijania i prowadzenia własnej przedsiębiorczości: co jest niezbędne do prowadzenia własnej firmy, jakie czynności należy w tym celu wykonać, jak zarządzać własnym przedsiębiorstwem oraz jego pracownikami.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply