Idealna asystentka to zapewne marzenie każdego szefa, któremu choć raz przydarzyła się niemiła niespodzianka w postaci niewykwalifikowanej pracownicy. Nie trzeba w tej sytuacji podejmować pochopnych decyzji, bowiem najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w rozwój pracownicy i zaproponowanie jej stosownego szkolenia. Program zajęć przewiduje część teoretyczną oraz ćwiczeniową. Uczestniczka zdobywa potrzebną, dogłębną wiedzę na temat organizacji biura, systemu pracy przełożonego oraz uporządkowania harmonogramu codziennych aktywności. Umiejętności nabyte w czasie warsztatu pozwolą opanować codzienne zamieszanie w biurze, odnaleźć się w wirze dużej ilości zadań, koordynowanie ich i oraz wyznaczanie terminów a także nawigację wśród rozmaitych dokumentów firmowych. Prócz organizacji pracy sekretariatu, uczestniczka zdobywa umiejętność profesjonalnego reprezentowania firmy poprzez własny, dopracowany i bardzo staranny wizerunek. Poza tym dowiaduje się, jak istotna jest sztuka autoprezentacji, sprawna komunikacja z kadrą kierowniczą oraz zasady biznesowego savoir vivru. Przyjmowanie klientów firmy powinno świadczyć o wysokiej kulturze osobistej pracowniczki. Szkolenie znakomicie wzbogaci kompetencje asystentki i dostarczy niezbędnych na tym stanowisku informacji i doświadczenia.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply